محصولات تابا

آیفون تصویری 1043i تابا الکترونیک

آیفون تصویری 1043i تابا الکترونیک یکی از محصولات مناسب بازار دربازکن‌های تصویری است. کارخانه تابا الکترونیک که از دهه شصت شمسی در ایران مشغول به کار تولید دربازکن است و در دو دهه اخیر به تولید آیفون تصویری روی آورده از پیشروان این عرصه است.

اگر قصد خرید آیفون تصویری 1043i تابا الکترونیک از نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد را دارید برای دریافت اطلاعات این محصول با ما در این مقاله همراه باشید.

تمام ویژگی‌های آیفون تصویری 1043i تابا

  • صفحه نمایش‌گر لمسی  (TOUCH SCREEN)
  • دارای کنتراست زیاد و رزولوشن 480×3(RGB) x272DOT
  • امکان اتصال به 2 پنل جلوی در و حداکثر سه گوشی به شکل موازی در هر واحد
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره 1024 تصویر و 256 ویدیوی 15 ثانیه‌ای با صدای مراجعه کننده
  • حداکثر فاصله بین صفحه و مانیتور 100 متر با استفاده از سیم 0.65
  • با امکان ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 64 واحد
  • دارای صفحه نمایش‌گر 43 TFT LCD اینچ – سیستم پال
  • دارای قابلیت بزرگ‌نمایی تصویر
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و نیز دارای نشان‌دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش  (OSD)
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی
  • با تقویم شمسی و میلادی

تفاوت دو مدل 1043 و 1043i

آِیفون تصویری تابا رده 1043 شامل دو مدل 1043 و 1043i است. تفاوت اصلی این دو مدل در اضافه شدن ویژگی اینترکام و تمام لمسی شدن صفحه نمایش در مدل 1043i می باشد.

صفحه لمسی 4/3 اینچی Touch screen، امکان ارتباط داخلی و اتصال به دوربین دوم و همچنین طراحی ظاهری قدرتمند ، آیفون تصویری 1043i تابا را به محصولی عالی در این بازه قیمتی تبدیل کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و خراسان از دریافت محصول اصل و جنس سالم و خدمات پس از فروش مطمئن خرید کنید.

مانیتور آیفون تصویری 1043i تابا

آیفون تصویری 1043i  از مانیتور تمام لمسی 4.3 اینچی استفاده کرده تا به طور کامل رابط کاربری ، منو و تنظیمات دگرگون و بسیار ساده‌تر شود و کم‌کم خود را از مدل های هم سطح خود جدا کند.

این صفحه ی 4.3 اینچی دارای رزولوشن  480× 3(RGB) × 272 DOT است که کیفیت کاملا معمولی دارد و وضوح و شفافیت آن قابل قبول است اما چیزی که بسیار عجیب است عملکرد خیره کننده ی آن به هنگام برگنمایی تصاویر در حال پخش زنده یا لایو است که تا دو برابر بدون افت کیفیت زوم می شود.

وجود این امکان در کنار رزولوشن معمولی LCD TFT حاکی از آن است که ترکیب داخلی قطعات بسیار متناسب بوده و بالاترین بهره را از قطعات موجود برده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به شماره نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد تماس گرفته و مشاوره پیش از خرید داشته باشید.

حافظه دربازکن تصویری 1043i تابا الکترونیک

ذخیره‌سازی 200 تصویر در حافظه داخلی و 1024 تصویر و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای در حافظه ی خارجی از قابلیت های آیفون تصویری مدل 1043i تابا به شمار می‌رود. با توجه به اینکه قیمت این مدل بسیار مناسب‌تر از مدل پیشرفته‌تر 1070i می‌باشد، اما همچنان قابلیت ضبط فیلم به همراه صدای مراجعه کننده را در خود دارد.

امکان ارتباط داخلی 1043i تابا

اینترکام یا همان ارتباط داخلی به صورت تلفنی با نگهبانی و دیگر واحدها از دیگر ویژگی های این در باز کن تابا است. و البته همچنان وجود قابلیت اتصال به پنل دوم یا دوربین مداربسته مزیتی است که در 1043i تابا هم وجود دارد. قابلیتی که امروزه یک ویژگی لازم و ضروری در آیفون‌های تصویری به‌شمار می‌رود.

گارانتی آیفون تصویری 1043i تابا

شرکت تابا 3 سال گارانتی برای رضایت بیشتر مشتریان در نظرگرفته است. در این مدت و در صورت بروز خرابی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تابا در شهری که سکونت دارید درخواست تعویض قطعه معیوب و تعمیر رایگان آیفون را از نمایندگی داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا