محصولات تابا

آیفون تصویری 2070 تابا

اگر قصد خرید آیفون تصویری 2070 تابا از نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد یا خراسان را دارید با ما همراه باشید. آیفون تصویری 2070 تابا دارای مانیتور 7 اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد.

دارای حافظه داخلی است که می تواند 200 عکس را در خود ذخیره کند و با اضافه کردن یک کارت حافظه SD قابلیت فیلمبرداری و ذخیره عکس بیشتر را به دستگاه خود اضافه کنید و امکان ذخیره 1024 عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای همراه با صدای مراجعه کننده را در دستگاه خود ایجاد نمایید.

ویژگی‌های آیفون تصویری 2070 تابا در یک نگاه

  • دارای صفحه نمایشگر 7TFT LCDاینچ – سیستم پال
  •  صفحه نمایشگر از نوع لمسی ( TOUCH SCREEN )
  •  دارای قابلیت بزرگنمایی تصویر
  •  دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 تصویر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره 1024 تصویر و 256 ویدیوی 15 ثانیه ای با صدای مراجعه کننده
  • دارای نشان‌گر دمای محیط
  • قابل اتصال به 2 پنل جلوی درب
  • دارای کنتراست بالا و قابلیت جداسازی تصویر( رزولوشن) 800×3(RGB) x480DOT
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ ، تصویر و نیز دارای نشان‌دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش(OSD)
  •  مجهز به ارتباط داخلی (دوخط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا 64 واحد
  • حداکثر فاصله بین صفحه و مانیتور 100 متر با استفاده از سیم 0/65
  • دارای تقویم شمسی و میلادی
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی

اطلاعات بیشتر برای خرید آیفون تصویری 2070 تابا

البته این مدل خاص و لوکس دارای امکانات دیگری نیز است که برای مثال چند نمونه از آن ها را در پایین عنوان کرده ایم ولی چیزی که بیشتر از آن به چشم می‌خورد طراحی زیبا و وسواسی شرکت تابا برای ساخت آن است.

نوع قرار گیری کلیدهای لمسی، طراحی پشت گوشی 2070 که دارای رنگ بژ می‌باشد و به همین دلیل اگر شما از کنار به این محصول نگاه کنید متوجه زیبایی خواص آن می‌شوید. حاشیه کاملا سازگار، براکت کاملاً فیکس و محکم با صفحه نمایش و شباهت آن به تبلت همگی گواه بر طراحی خوب و منطقی این مدل است.

آیفون تصویری تابا 2070
آیفون تصویری تابا 2070 کاملاً لمسی است

مانیتور آیفون تصویری 2070 تابا

آیفون تصویری 2070 تابا دارای صفحه نمایش هفت اینچی می باشد و از تکنولوژی TFT LCD در ساخت این نمایش‌گر استفاده شده است که می‌تواند تصاویری با کیفیت بالا در اختیار کاربر قرار دهد. گفتنی است امکان تنظیم میزان نور، روشنایی و کنتراست تصویر نیز وجود دارد. صفحه نمایش این مانیتور کاملاً لمسی است.

قابلیت های ارتباطی آیفون تصویری 2070 تابا

این آپشن فقط روی مانیتور 2070 تابا و مانیتور 3070 و مانیتور 1910 تابا که جزو مدل های لوکس حساب می شوند قرار گرفته است.

زمانی که شما منزل نباشید و کسی در صورت زدن زنگ پنل تصویری بعد از چند ثانیه عمل دایورت روی تلفن همراه شما صورت می گیرد و شما می توانید با کسی که پشت درب ایستاده ارتباط صوتی داشته باشد و حتی از راه دور درب را نیز برای مراجعه کننده باز کنید.

اتصال به خط تلفن و قابلیت انتقال مکالمه (DIVERT) یکی دیگر از ویژگی های آیفون تصویری 2070 تابا می باشد. این مانیتور می تواند جایگزین دستگاه تلفن شود.

از ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون تصویری تابا مدل 2070 قابلیت اتصال آن به خط تلفن و همچنین قابلیت برقراری ارتباط داخلی ( اینترکام ) بین واحدهای مختلف و ارتباط با واحد نگهبانی است.

رابط کاربری و کلید های آیفون تصویری 2070 تابا

با نگاه اول به آیفون تصویری 2070 تابا شما تنها یک صفحه نمایش بزرگ و سه کلید غیر لمسی مشاهده می کنید که کاربری آنها به صورت زیر است:

دکمه اول برای روشن کردن مانیتور مورد استفاده قرار گرفته و کلید ON نام دارد.

دکمه لمسی دوم که نمای کلید بر روی آن مشاهده می شود برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرد.

دکمه سوم با داشتن شکل تلفن یکی از کلید های خاص در آیفون تصویری 2070 تابا می باشد و کلید TALK نام دارد که با لمس آن می توان با شخص مراجعه کننده دم درب مکالمه کرد.

با لمس صفحه نمایش دربازکن تصویری 2070 تابا منوی اصلی در دسترس خواهد بود و پنج گزینه شامل دوربین، حافظه، تماس، تنظیمات و خروج را مشاهده کنید. هرکدام از این منو ها کاربری های ویژه ای دارند به طور مثال با لمس دکمه دوربین می توانید به دوربین 1 و 2 دسترسی داشته باشید.

دکمه ضبط برای عکسبرداری و فیلم‌برداری به صورت دستی به کار می رود. تنظیمات مربوط به عکس ها، بزرگنمایی تصاویر،

کلید خروج از صفحه، کلید برقراری تماس صوتی و کلید بازکردن درب نیز امکان پذیر می باشد.

گارانتی و قیمت آیفون تصویری 2070 تابا

شما از نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و خراسان می‌توانید همیشه از آخرین قیمت‌ها و به‌صرفه ترین قیمت‌ها مطلع شوید. قیمت‌ها در این نمایندگی همیشه به روز و دسته اول خواهد بود. این نمایندگی هم به شکل کلی و هم به شکل جزئی محصولات تابا را در خراسان و شهر مشهد به فروش می‌رساند.

آیفون تصویری 2070 تابا از سوی تولیدکننده 3 سال گارانتی تعمیر و تعویض قطعات می‌شود و شما می‌توانید در صورت بروز خرابی با عودت آن به نمایندگی محصول خود را تعمیر و دوباره دریافت کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا