محصولات تابا

معرفی آیفون تصویری 5-43 تابا الکترونیک

آیفون تصویری 5-43 تابا الکترونیک یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولات شرکت تابا است. محصولی با قیمت مناسب و پرطرفدار. تابا با این محصول و نمونه 5-70 توانسته بخش بزرگی از بازار آیفون تصویری را از آن خود کند.

اگر قصد خرید آیفون تصویری 5-43 را دارید پیشنهاد ما به شما خرید از نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و خرسان است. با این کار از صحت و سلامت محصول، اصل بودن آن و گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن خواهید شد.

ویژگی‌های آیفون تصویری 5-43 تابا در یک نگاه

  • زمان قطع اتوماتیک تصویر 1 دقیقه و 30 ثانیه
  • حداکثر فاصله بین صفحه و مانیتور 100 متر با استفاده از سیم 0.65
  • قابل اتصال حداکثر سه مانیتور به شکل موازی در هر واحد
  • دارای کنتراست بالا و رزولوشن 480  * RGB *272 DOT
  • کارکرد در درجه حرارت از 10- تا 55+ در جه سانتی‌گراد
  • صفحه نمایش‌گر  TFT LCD 43اینچ – سیستم پال
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و به‌همراه نشان‌دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش (OSD)

مانیتور آیفون تصویری 5-43 تابا الکترونیک

مانیتور غیر لمسی نمایشگر درون منزلی تصاویر انتقالی از پنل زنگ دم دری را با کیفیت بسیار انتقال داده تا کاربر چهره افراد مراجعه کننده را با وضوح و شفافیت بالا، جهت تشخیص هویت مشاهده نمایید.

دربازکن تصویری رنگی تابا دارای مانیتور 4.3 اینچی است که با تکنولوژی TFT-LCD ساخته شده تا تصاویر پخش شده در صفحه نمایش با بیشترین رزولوشن نمایش داده شود.

تنظیمات و فعالیت‌های آیفون تصویری 5-43 تابا با 5 دکمه ای که در زیر مانیتور آیفون قرار دارند انجام می شود.

وضعیت ظاهری آیفون 5-43 تابا

آیفون تصویری 5-43 تابا الکترونیک در رنگ مشکی و سفید تولید شده است. در سمت چپ مانیتور 4.3 اینچ رنگی قرار داده شده اس و در سمت راست گوشی قرار دارد و 5 کلید تنظیمات اصلی نیز در زیر مانیتور واقع شده است. طراحی اصلی این بدنه اختصاصی بوده و کپی برداری از هیچ برندی نیست و بسیار زیبا با ظاهری به روز تولید شده است.

حافظه آیفون تصویری 5-43 تابا الکترونیک

اگر قصد خرید آیفون تصویری 5-43 تابا را دارید توصیه ما به شما خرید از نمایندگی تابا است. نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد و خراسان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه محصولات تابا است که خدمات پس از فروش هم به مشتریان خود ارائه می‌کند.

نقص بزرگ آیفون تصویری تابا 5-43 نداشتن حافظه داخلی و حتی مکانی برای اضافه نمودن کارت حافظه درون آن می باشد. پس می توان این محصول را در رده دربازکن تصویری زیبا و ساده دانست که به هیچ عنوان حافظه دار نخواهد شد. یکی از دلایل ارزانی آن نسبت به دیگر محصولات تابا همین مسئله است.

گارانتی آیفون تصویری 5-43 تابا الکترونیک

آیفون تصویری تابا مدل TVD-5-43 مثل تمام محصولات آیفون تصویری تابا دارای گارانتی 36 ماهه است که در زمان خرید بر روی کارتن این محصول دو قسمت برای گارانتی قرار دارد که یک قسمت توسط نصاب و یک قسمت مربوط به مشتری می‌باشد.

شما با گارانتی 3 ساله تابا الکترونیک می‌توانید با خیال راحت از بروز نقص فنی یا خرابی قطعات از آن استفاده کنید. در صورت خرابی می‌توانید با مراجعه به نمایندگی آیفون تصویری تابا در مشهد یا هر شهری که در آن سکونت دارید درخواست تعمیر و تعویض قطعه خراب به صورت رایگان دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا